lauantai 27. lokakuuta 2012

Cailap Cup 2012!

Syksyn kilpailukausi virallisesti avattu!

Jumppaholisti ei perinteiseen tapaan päässyt lähtemään Turkuun, mutta tuloksia ehti kuikuilla moneen otteeseen Cailap Cupin Facebook- sivuilta. Tulosten perusteella ainakin 10-12 sarja näyttää äärimmäisen kiinnostavalta, nyt kun kilpaillaan 10 kategorian voimin. Tällä kaudella odotan kyllä tosiaankin OVO:n kaikkia Titaaneja, Tapanilan Erän molempia Alexa- joukkueita, RaIskun Nikhiä ja TapVon Team Lumi- joukkueita!

12-14 SM- sarja vaikuttaa tasaiselta, ja eritoten Team Siriuksia ja Team Minettejä jään odottamaan innolla. Myös Varieteeta, Freyat Junioria, Mimosaa ja Fineaa kohtaan minulla on suuria odotuksia!

14-16 sarjan tuomarointi vaikutti melko tiukalta, mutta jään innolla odottamaan sarjan joukkueita. Yli 16-vuotiaista katseet kohdistuvat ensimmäiseksi OVO Teamiin, ja myös Minettien ohjelman haluan nähdä!

Huhhuh, toivottavasti ensi vuonna myös Jumppaholisti nähdään Cailapin katsomossa! Tsemppiä kaikille joukkueille tuleviin koitoksiin, ja onnea kaikkien sarjojen menestyneille!

7 kommenttia:

  1. Olin itte kattomassa cailapissa ja oli kyllä hienot ohjelmat kaikilla :)

    VastaaPoista
  2. Muistaako/tietääkö joku JNV:n Vaniljoiden musiikkia syksyltä 2011? Joukkueella oli silloin keilat jos auttaa asiaa. Tämä olisi todella tärkeää tietää, joten kiitän jo etukäteen jos joku osaa auttaa minua<3<3



    P.S. Blogisi on loistava!;-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Vanskuilla oli se robynin indestructible :)

      Poista
    2. Kiitos ihan tuhannesti<3

      Poista
  3. moi. mä tykkään nikhistä paljon. niil on ihan kiva teemakin. mä melkein kadehdin nikhiä. mä ootan tosi paljon kevään ohjelmaa. ois kiva jos niitten teema ois vaik joku eläin esim kissa tai käärme, kun ne on aika notkeita ja osaa tosi hyvin erillaisia liikkeitä. tsemppiä nikhi!!!!! t.yks voimistelija

    VastaaPoista
  4. moi mä oon samaa mieltä ton edellisen kaa mä haluisin vaihtaa joukkuetta nikhiin mut en voi koska oon 12-14 sarjassa ja asun kaukana tamperetta sillä forssassa. meijänkin joukkue on ihan ok vaik ei pärjätä niin hyvin kuin nikhi. nikhi on ihan ykkönen miljoona kertaa kivempi kuin mikään muu joukkue ei ees titaanit jeee nikhi jyrää!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ps. en pidä itte kauheesti valottarista ja iha outo nimikin valotar sori valotar!

    VastaaPoista
  5. kiitos t.nikhiläinen

    VastaaPoista